Saturday, 7 November 2015

Kuantan, lama tak jumpa

Assalamualaikum.

Hari ini berkesempatan pergi ke Kuantan setelah sekian lama. Menghadiri majlis perkahwinan dua pupu EN. Barakallahulakuma buat kedua pengantin. Kalau tak ikut pergi walimatulurus susah juga. Tak jumpa la saudara jauh.


Ni ke pengantin. Obviously bukan huhu. Tak sempat.

Da alang2 datang tak kan nak terus blik. No no. Macam biasa lets go to the beach. TC beach aka Teluk Cempedak di luar pagar. It's still the same. Cuma kali EN baru dapat terai jalan2 dekat jambatan panjang. Tu kot namanya.

Tempat maen errr apa ke nama kereta tu. Entoh.

Jambatan panjang kot. Yang dikatakan berakhir di Gunung Ledang. Hmmm rekaan EN.

Batu sumpahan. So jgn jdi nak derhaka. Tipu je :p

Lembaga hitam berduaan

Abah dan anak berduaan

Gamba ajet ajet tengok kasut

Gerai2 cenderehati.


Selepas membeli cenderehati iaitu sebuah cincin jed hijau yg sgt fake kami pon angkat kaki dan pulang. The End. - 







Friday, 6 November 2015

Assalamualaikum

Assalamualaikum.

This is my new blog. Hehe berapa byk blog da nak ada. I dont like my old blog anymore. No la. Cuma blog lama tu da serabut sikit sebab gamba2 banyak hilang. Malas nak edit da.

Dan saja nak mulakan sesuatu yg baru. Hidup baru. Tapi masih EN yg sama.

Welcome back EN. :)